I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, September 23, 2010

... MATA OH MATA ...


saje je la kan nk post psal nie...
bkan ape... nk share skit dgn korg... ape yg dh jdi dgn mata aku nie...
dlm ari khamis mggu lepas aku dh ase mata aku nie laen mcm skit...
dh mule ase pedih2 n gatal2... dah sah2 la kn aku kene sakit mata...
igt kn xde la truk sgt... tp bile dh seminggu nie.. haaa..! amik kaw...!!
mmg teruk la kene...


dh mcm ape dh kn mata aku nie... merah menyala wooo... 
*kalu korg tgk dekat2 msti dh mcm antu pocong dh kot... hahaha...* 
tp aku blom nk jdi antu lg keyh... agak nye kn air mata aku nie pon dh kering ek... iye lah... tiap2 mase meleleh je air mata nie... 
*aku x mintak okey*



nak mata mcm nie balik... hehe
pape pon hope mata ku nie cpt elok lah ek... ubat pon dh nak abes dah... tp mata nie x baek2 lg...
jgn jdi makin teruk plak dah lah kan...


" sakit-sakit adalah penghapus dosa-dosa kecil"



p/s : dari kerana mata ~ ~ ~ ~


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...