I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, October 29, 2010

... 4th AWARD ...


tadi jalan-jalan singgah blog kawan2 baru lah tersedar yang aku nie ada dapat award..
sori lah ye cik ieqa lambat post kat sini..
bila dah dapat award ni kena lah jawab soalan sikit kan.. hehe...


Q : Thank the person who gave you the award and the link of the person.
A : Terima kasih daun keladi ye cik ieqa sbb sudi bagi award nie kt saya. Takde lah cantik mane kot blog saya nie.. huhu


Q : Spread the award 15 bloggers who you like & yoou think their blogs are awesome
 * cik mimin *
* cik hayyu


Q : Tell 7 things about youself.
A : * suka bawak kereta walaupun cuma pinjam kereta kakak aje * 
* sangat geli cicak,katak,ular dll (haiwan yang lembik2) * 
 * anak bongsu yang tak MANJE sangat *
* suka buat kek cupcakes,muffin dll *
* suka kan budak-budak *
* sangat sensitif  *
* pemalu *




ok.. dah siap lakukan tugasan.. 



p/s : aku tercalon utk kategori ape ek? haha



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...