I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, November 22, 2010

... LINTAH ...


salam..

khamis lepas jugak lepas aku dengan en.BF pegi SINI die cakap nak pegi Carrefour.. tak jaoh pon.. depan WW nie aje.. sebab die nak pegi 1 kedai nie yang buat rawatan guna LINTAH... aiyoh.. dengar die sebut lintah je dah kembang dah tekak aku... huhu... tapi pegi jugak lah kan... en.BF nie ade resdung... tu yang die nak try rawatan tu... 

geli2 aku pon kene jugak lah kan duduk sebelah die.. nak bagi semangat konon.. kahkah... lepas tu die suruh buat video and tangkap gambar lintah tu dekat2.. mak aii.. aku punye jantung nie dupdap2 je masa tu.. mane lah tawu kan kot2 lintah tu tetibe melompat kat aku pulak... hahahaha...



lupe nak tangkap gambar lintah nie sebelum and selepas... mula2 lintah nie kurus keding je... dalam 10 minit macam tu die dah jadi gumuuuuuk... huhu.. kat bahagian muke pakcik tu letak kat pipi kiri and kanan dengan kat dahi..


nie pulak die letak kat belakang badan.. die letak dua ekor... paling besar weyh... ade jugak die offer kat aku nak buat tak... hoi2... xpe lah.. tak ready fizikal and mental lagi lah... hehe...




p/s : tetibe teringat ape khabar cacing dalam perut aku nie.. dah mati kah mereka..? hakhak



2 comments:

ZAIDAHTUL AKMAL said... [Reply To Comment]

ish...berani betul...hehe..sakit x??

nurul huda said... [Reply To Comment]

lelaki kan.. nak takut ape.. hehe.. xde lah sakit sangat pon die cakap.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...