I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Saturday, November 13, 2010

... TEKNIK ...


salam...
tgh2 hujan nie tetibe teringat pulak kenangan masa kat sekolah teknik dulu...
aku sekolah teknik teluk intan a.k.a SEMAIAN..
rindu giler wehh mase kat situ.. dari form4 sampai form5..
PKA1

tengok album2 lame dlm laptop nie terjumpa lah pulak gambar2 kt bawah nie..
wahh... aku rindu saat tu lah...
mase tu dah nak dekat SPM kot...
cikgu tak masuk kelas kiteorang pon buat lah keje sendiri kan...

sumpah aku rasa macam nak patah balik je ke masa tu taw...
dengan kawan2 kelas yang superb, budak2 dorm ANGSANA yang gorgeous,
cikgu2 yang cool...
betul x YUSRI..? ko rindu tak kenangan2 tu ek...? jom kite kenang2 balik beb...
sebelum terlupe thanks sangat2 ko yus.. kalu ko x ajar aku.. math aku takkan dapat A taw...
bangga aku ada kawan yang pandai macam ko.. huhu








yang ade anak panah tu tempat duduk aku dengan yus.. nak jugak tunjuk.. haha
yang berdiri pakai baju hijau tu mama kitaorang... Pn.Siti Jamiah.. :)

kaler pink = PUTERI ISLAM
hijau = KRS
putih = PBSM



gambaran sekolah aku..



p/s : Semaian2 sekolah kami..
Semaian2 semangat murni... lala
(dah lupe lagu sekolah) hahaha





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...