I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, December 13, 2010

... DURIAN ...


ohhh...

petang2 tengah hujan nie tibe-tibe rasa macam nak terbang je pegi Mid Valley ke, Times Square ke, Curve ke, Mines ke..(melampau kau Huda sumer nye kau nak sebut).. hehehe... bukan ape.. sebab ape aku tulis kan tempat2 tadi tu.. sebab kat situ sume ade SWEET CHAT... waaaaaa.... nak pegi makan kt Sweet Chat lagiiiiiiiiiiii....!! nak makan PANCAKE DURIAN dia.......



 ayooooo.... memang tengah mangidam nak makan pancake nie lah... tengok je dah sedap kan... mase 1st time makan ade orang suruh beli pancake nie... tapi aku cakap 'haa... durian?? eeiii... aku tak makan durian lah'... tapi beli jugak sebab kene cabar... ok fine.. aku beli then aku makan...





 lepas dah masuk mulut 1 suap terus cakap 'ehh2... sedap jugak...' ops.. bukan2... aku cakap 'mak aii... sedap giler lah...' bukan maksud nye aku dah suke makan buah durian yang fresh dari kulit die tu ye... maksud nye aku suke makan pancake durian nie.... memang terus makan laju2 sedap takut nanti orang mintak... hahahaha...  (^_^)



balik KL nanti rase macam taknak balik rumah je sebab terus nak pegi cari Sweet Chat lepas tu lepak sana sampai kedai die tutup baru balik rumah... haha... tipu je... yang betul nye nanti aku nak pegi jugak makan pancake nie lagi tak kisah lah makan sorang2 je pon... huhuhu...



p/s : tetibe rasa nak balik kampung kat Perak nak mandi laut pun ade... (T__T)



 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...