I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, December 27, 2010

KAHWIN


salam..
entry tengah malam datang lagi... hehe... nak cerita je pasal aktiviti semalam..
tajuk kahwin tu sebab aku pergi rumah orang kahwin.. tu je.. takde makna lain ok... :)

kenduri tu dekat Batu Arang.. dekat Ijok lah kan... kalu aku nak pergi sana sendiri memang sampai malam lah baru sampai.. sesaaaaat... hehehe... so., aku drive dulu bawak mak dengan kakak aku pergi rumah abang aku dekat Sg.Buloh... lepas tu baru kitaorang gerak pergi rumah kenduri.. tak jauh sangat lah... gambar pengantin nanti aku post ek.. sebab tak amik lagi dari camera kakak aku... huhuhu..


lepas tu balik rumah aku balik sebab nak rehat2 sikit... aku siap tidur kot kejap kat rumah die... hehe... bangun2 je terus dieorang cakap nak pergi Jakel kat Shah Alam.. aku ingat nak tengok2 je lah kan kain2 dekat situ.. sebab duit dalam poket tak banyak.. huuuu...
lepas je kakak aku bayar terus manager announce yang promotion untuk happy hour dah start.. dieorang just buat 15 minit je.. turun kan harga jadi separuh.. mak aku pon cepat2 lah pilih kain semua kan... mana yang rasa cantik amik je cepat2.. masa pon dah tak banyak.. hehe... so.,dapat lah beli 4 pasang kain... sorang satu keyh... hehe

sampai je kat rumah aku terus tengok tv sebab bola dah start.. dengan belum mandi nye lagi... huhu... takpe2.. demi negara lah konon nye... ;)
hoyehhh2..!! Malaysia menang... memang betul lah ramalan yang aku dengar kat radio masa tengah drive tu.. semua nye cakap 3-0.. Alhamdulillah.. kali nie rezeki berpihak kat negara kite kot.. harap2 2nd leg nanti rezeki untuk kite ade lagi.... :)

penjaring gol pertama... syabas..!! :)
 source: google

penjaring gol kedua... syabas..!!
source: google

source : google
penjaga gol handsome... syabas..!! :p
boleh jadi macam casillas lah die nie kalu usaha lagi... huhu
tapi die dah ade awek lahhhh.... nak tengok blog awek die boleh klik sini...
sweet lah dieorang nie... :)






p/s : ape ade dengan ranking..? 


 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...