I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, December 24, 2010

PUSING - PUSING


salam...
entry nie sebenar nya hari rabu lepas punye cerita yee.... lambat sikit lah nak story... takpe kan?? huhu...

rabu lepas dah janji dengan budak kecik nie nak jumpe... kitaorang baru first time nak jumpe nie taw.. sebelum nie just kenal2 dalam facebook je.. hohoho... tempat yang nak di tuju belum dapat dipastikan lagi... so., aku decide jumpe dekat KL Sentral je lah dulu.. then baru decid nak pegi mana2... hehehe... aku terlambat sikit lah... biasa lah kan naek  KTM.. waktu dia tak tetap sangat... huhu...

bila dah sampai dekat KL Sentral tu kiteorang pilih nak pergi Times Square... then budak kecik tu pon cakap kalu pergi TS leyh pergi BB, Sungei Wang, Pavilion dgn KLCC sekali... aku setuju je... huhu... dari TS nak ke tempat2 nie kitaorang jalan kaki je yeeee... tu ok lah lagi kan... sebab tak jauh sangat... tapi yang penat nye tu jalan kaki dari Pavi ke KLCC.. masing2 dah lupa jalan shortcut nak pergi sana.. so., maen redah je lah... makkk aii... penat weyhhhh.... hohohoh

then dalam pukul 4 camtu masing2 nak balik dah... tapi aku decide nak pergi jalan2 dekat Sogo pulak.. lagi syok survey barang... hehehe

kitaorang just survey harga je barang2 dekat semua tempat tuh.. nanti minggu depan ke leyh beli ape2 yang patot... hehehe


gambar orang ini harus lah ade kan... hahaha




ini lah die budak kecik tuh... ( perasan kecik jeee... hahaha)




time snap pic nie aku perasan ade polis dalam van polis tu pandang2 je... maluuuu...  :p




next time kite jumpa lagi ye... kene belanje tie Famous Amos pulak....  ;)





p/s : banyak beli makanan je utk orang rumah hari tu... huhu



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...