I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, December 6, 2010

... SABTU PUNYE STORY ...

salam...

tengok tajuk kat atas pun mesti dah dapat agak kan... huhu... sebenarnya sabtu lepas family aku datang JB... ada sepupu aku kawen dekat Skudai... so., jumaat mlm tu dieorang amik aku kat rumah sewa and kiteorang tido dekat hotel yang pakcik aku sponsor.. best woo... hotel dengan duit minyak die sponsor... hehe.. sepupu aku tu perempuan.. kira nie pergi menghantar kat pihak pengantin lelaki lah.. tapi ngada2 taw sebab belah laki pon nak buat malam berinai jugak... haha...



tepek gambar tuan punye blog yang perasan comel nie... maaf ye.. gambar pengantin tak ambil pon sebab kat situ dah banyak sangat cameraman... hohoho


meja makan untuk belah perempuan memang tiap2 meja hidang macam nie... sedapppppppp... aku habis kan ikan sweet sour tu... bagos kan anak dara nie... hehehe... ape nak buat.. dah sedap sangat... hoho




p/s : macam-macam hal pulak jadi   :( 







 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...