I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, December 26, 2010

SWEET


siang tadi keluar pergi jalan2(sama jugak maksud nye dengan dating yee.. hehe) dekat Mid Valley.. walaupun tawu dekat situ mesti ramai orang punye tapi  tetap nak pergi jugak... bukan ape sebab bila ade pape perayaan mesti decoration dieorang paling tiptop lah.. huhu.. untuk Krismas tahun nie aku rasa tema dieorang Teddy Bear kot... banyak sangat bear dekat situ... besar2 pulak tuh... 


kat belakang tu bear yang paling besar sekali dekat situ.. tenggelam aku weyh kalu tido peluk bear nie... boleh lemas woooo... hohohoh




penat berjalan tapi happy sangat.. huhu


tempat lain yang aku rasa decoration Krismas die tiptop dekat Pavilion dengan KLCC...
Pavi banyak hiasan guna bunga.. kalu dekat tangga depan pentas die tu memang cantik sangat lah.. huhu... dekat KLCC pulak diorang gune tema Putih and Purple... cantik yang amat lah... dah lah warna kegemaran aku pulak tuh... :)




p/s : kene tido awal.. esok aku kene drive pergi kenduri kahwin dekat Klang... jauh tuuuuu... huhu


 

 

2 comments:

anish iqid said... [Reply To Comment]

sweet sangat . hope kekal . kawin t jmpot (:

nurul huda said... [Reply To Comment]

anish ~~ huhu.. tenkiu2... kalu ade jodoh mesti jemput punye... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...