I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, February 17, 2011

CLIENT


salam semua...
kenyang dah baru lepas makan burger daging special tadi.. hahaha...
hari nie penat sikit lah... banyak sangat verbal nak kena jawab.. sampai tak menang tangan di buat nya... rasa macam nak menyorok je bila dengar bunyi telefon.. hehehe..

ohh..!
pasal kes aku semalam tu ade berita baik.. aku dah dapat call bank officer tu nak mintak no phone client aku tuh... akhir nye dapat jugak aku cakap dengan orang yang betul.. huhu.. dah tanya die tadi bile die free sebab nak pergi buat inspection.. die cakap bila-bila masa pun boleh.. legaaaaaaa je bila dia cakap macam tu.. sebab Aisyah punye client outstation.. maybe minggu depan baru balik.. Satthis punye client pun cakap minggu depan die nak contact... harap2 cepat lah report aku nie siap.. dah tanya Kak Dila tadi pasal inspection tu, die cakap maybe esok dah boleh pergi inspect.. :DD

tapi lepas tu memang mulut aku nie tak boleh nak tutup dah... kene jawab call je.. semua valuer yang lain pun tak menang tangan... kalau yang senang nak cari tu ok lagi lah.. kalau nak nilai tanah tu susah sikit.. sebab kene tengok die punya geran semua tu dulu.. :(





p/s : rasa takut pulak nak pergi inspect...  -___-



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...