I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Wednesday, February 16, 2011

KETAR-KETAR WEYH..!!


salam semua... 
entry malam lagi.. hehe..

pagi tadi rasa macam malas je nak bangun tidur.. tak puas lah cuti 1 hari.. nak mimpi pon tak sempat taw.. hahaha... pagi tadi jugak jalan sesak giler woooooo... lambat sikit lah aku sampai office tadi... dalam pukul 8.45 baru sampai.. nasib baik ade yang lagi lambat dari aku.. huhu

and tadi jugak kat office semua student2 praktikal dah dapat kes masing2.. terketar-ketar tangan weyh nak ambil fail kes tu... tengok je nama aku ade kat fail tu sah2 lah nie semua betul-betul.. bukan tipu-tipu... huhuhu...

lepas tu buka-buka je fail nak tengok dapat kes kat mane sekali lagi terketar-ketar... SHAH ALAM wooooo... jauh jugak tu... budak2 lain dapat kat Seri Kembangan.. sorang lagi kat Damansara... nasib baik lah pergi inspection nanti dengan senior... dah dapat fail kiteorang bertiga pandang2 je sebab semua macam blur2 je tak tawu nak buat ape.. hahaha ;)

ade satu lagi cerita nie..
petang tadi aku call lah client aku tu nak buat appoinment untuk pergi inspect rumah die... malang nye nasib sebab nombor fon yang die bagi tu salah.. client aku nie orang india.. tapi tadi aku call2 tanye sape nie orang tu cakap "saya BANGLADESH"... lepas tu aku tanya lah nie  dekat mana, die cakap "dekat PASAR BORONG Meru".. cepat2 aku cakap sorry then letak phone.. then call lah pulak bank officer tu nak cakap pasal salah no phone nie.. phone die pulak tak berjawab... dah pening dah kan tak tawu nak buat ape.. takpe2.. esok sampai office aku tanye kat Kak Ila..  -__-

okey lah korang.. nak sambung BW nie.. 
good night semua...
bubye... :)



p/s : deadline kes tu Isnin depan.. T___T



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...