I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, April 14, 2011

BERITA BAIK


salam...
update blog malam2 lagi.. hehehe
alhamdulillah.... hari nie dapat lah beberapa berita baik untuk diri aku...

1st, sebab permohonan aku nak sambung kerja terus kat tempat aku praktikal sekarang nie diterima... semalam aku just tanya2 je kat kak Siti pasal tu... tup2.. pagi tadi kak Mas jumpa aku and cakap kalau aku nak sambung boleh je... huhu... hope jugak Aisyah dengan Satthis dapat sambung jugak kerja kat situ... :)

2nd plak, hari nie jugak aku dapat 1 kes valuation yang baru... ape yang best nye sebab kes nie aku kene handle sorang-sorang.. kalau sebelum nie dapat kes kena pergi inspect and buat report dengan supervisor aku.. tapi kali nie semua nya aku kene handle sorang-sorang... dieorang nak tengok hasil kerja aku kot.. tu yang macam nervous sikit.. dah lah esok ade appointment dengan klien nak pergi inspect kondo dekat Idaman Sutera.. hope semua nya lancar lah... :)

3rd, alhamdulillah sekali lagi sebab hubungan aku dengan staff kat office tu dah makin mesra.. orang cakap dah boleh buat geng lah kan.. huhu... syukur jugak aku dapat supervisor yang baik walaupun die tegas.. tapi setakat nie takde lah die marah aku sampai nak tinggi kan suara.. nasib baik tak dapat kak X(bukan nama sebenar) haha..  :p

sebenar nye kan ade lagi berita baik yang aku dapat hari nie... dalam bas tadi ingat taw semua nye.. tapi time tengah taip nie tetibe blank pulak kepala nie... tak ingat sangat semua... :(




p/s : mak sekarang dekat SABAH... best nyeeeeeeeeeeeee  



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...