I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Saturday, June 4, 2011

KERJA... KERJA...


salam...

waaaaahh... minggu nie baru masuk kerja dah start busy...
alhamdulillah.. kes-kes aku yang tertunggak sebelum nie sebab tak dapat title search tu dah hampir nak siap.. dah bagi typist final print dah kot.. tak pun tengah tunggu bos sign.. minggu depan dah boleh lah delivery report tu dekat klien.. yeayyyyyy..!! :D

tapi, tak habis takat tu je kerja aku.. ade lagiiiiiiiiiiii...
aku kena amik alih kes-kes dari Farid, valuer jugak dekat situ sebab die kena outstation 1 bulan.. buat kerje property managemen dekat branch Ipoh.. so., kes-kes die tu kene lah bagi dekat orang lain... aku dah cakap awal-awal takmo dapat tempat yang jauh-jauh.. susah aku kalau sesat-sesat nanti.. hahaha.. dapat lah 3 kes.. nasib semua nya dekat tempat yang sama.. dekat Bandar Sunway.. 
alhamdulillah sekali lagi sebab 2 kes dah pergi inspect.. insyaallah minggu depan dah boleh siap report-report tu.. huhu.. khamis lepas dapat lagi 1 kes baru.. dekat Segambut je.. takde lah jauh sangat dari rumah.. tapi aku rase minggu depan mesti dapat kes lagi... huuuu...

takpe-takpe, tu lah kerja aku sekarang nie... syukur sebab setakat nie takde lah apa-apa masalah yang besar sangat.. harap-harap semua yang aku akan buat dipermudahkan Allah.. :)






p/s : terima kasih pada semua yang bagi pertolongan selama nie.... jasa mu akan ku kenang... :DD






 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...