I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Wednesday, July 20, 2011

MARAH


okay fine..!!

pertikai kan aku pinjam barang orang tak cakap..
habis tu selama nie korang semua guna barang aku ade cakap kat aku ke???
ade aku ungkit kan semua tu selama nie..
fikir lah balik.. jangan akal tu pendek sangat..
tengok diri sendiri dulu kalau nak cakap dekat orang..



p/s : orang teraniaya doa nya akan dimakbul kan ALLAH s.w.t





 


 

6 comments:

Qhaifa Nur said... [Reply To Comment]

tak salah jika kita beralah pada org yang ada - ada....macam me (sedihnye)

shu mat isa said... [Reply To Comment]

sabar dear....manusia mmg slalu x nampak kesalahan sendiri...manusia yg spesis tau nak blame org mmg aper pon x leh la...

nurul huda said... [Reply To Comment]

@Qhaifa Nur

buat masa nie still tengah panas lagi.. takde belas kesihan langsung hamba Allah tu..

nurul huda said... [Reply To Comment]

@shu mat isa

memang.. orang macam tu memang tak nampak kesalahan sendiri.. no body perfect in this world..

Qhaifa Nur said... [Reply To Comment]

tumpang lalu.... bagi me dia???? seorang yg cukup mengerti, memahami, bertimbang rasa & paling menyentuh perasaan sayang kan anak2 me...penyayang sungguh dia...
cubalah memahami diaaaaa

nurul huda said... [Reply To Comment]

@Qhaifa Nur

okay fine..!! die sorang je lah yang MENGERTI, MEMAHAMI, BERTIMBANG RASA DAN PERASAAN..!! back up lah die sungguh yeeeeeeeeeee...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...