I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, July 29, 2011

SALE


salam..

alhamdulillah.. hari nie Jumaat terakhir dalam bulan Syaaban.. insyaallah, minggu depan seluruh umat Islam mula berpuasa kan.. harap ibadah puasa tu dapat dijalan kan dengan sempurna dan peroleh keberkatandari Allah s.w.t. amin  :)

hari nie pergi office lambat sikit sebab hujan.. pukul 9 baru sampai office.. rupa-rupa nye ade yang lagi lambat dari aku.. okay lah tu kan.. huhu

tapi, yang aku terkejut tu bila tengok dekat pintu masuk Sogo tu.. orang dah beratur siap dah ade sampai dekat tangga bawah tu.. bukan main panjang lagi padahal baru pukul 9 kot masa tu.. -_-

iye lah, sebab hari nie dengan esok Sogo buat Member's Card Day.. so, siapa yang ade kad Sogo je boleh masuk, tapi boleh bawak 2 orang kawan sekali.. aku maybe pergi petang nie kot lepas balik kerja.. hari nie nak survey2 je dulu barang kat situ.. esok maybe aku pergi lagi.. dah plan dah nak beli ape.. hehe  :p mesti ramai orang punye lah esok sebab hari cuti kan.. pagi nie pun dah ramai macam ikan sardin..  -_-





p/s : harap boleh lah kawal nafsu tengok barang-barang murah nanti  :p



 


 

1 comments:

ct fatima said... [Reply To Comment]

terjah n follow awak...=)
singgah blog sy...http://cikemot.blogspot.com/


selamat mnyambut ramadhan...jgn rambang mata shoping tau..!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...