I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, August 21, 2011

PROJEK RAYA (2)


salam

yeay..!
sila beri tepukan banyak2 dekat aku sebab rajin update blog.. hahahaa
kalau siang tadi aku update entry pasal projek NIE kan.. 
malam nie nak update second projek pulakk.. macam aku dah bagitawu siang tadi lah kan.. kalau dah datang seruuuuuuu tu memang susah lah nak stop.. tapi takpe lah kan.. tengah2 rajin nie boleh lah buat.. bila dah datang seru malaaaaaaaaaas tu habis lah.. 1 benda pun taknak usik..  hehe :p


BISKUT HONEY CUPS
a.k.a
BISKUT CORNFLAKES MADU


resipi : dari SINI

demand taw aku.. nama nak sampai 2.. hahaha.. tapi nak cakap terima kasih dekat Kak Rai sebab share kan resipi nye.. sedaaaaaaaaaap.. huhu.. nie tahun kedua aku buat biskut nie.. tahun lepas pun ade buat jugak.. dekat sini.. bukan ape.. sebab nak buat kuih nie pun takde lah susah sangat.. so, boleh lah nak buat.. huhu





nyummmmy....!! :DD






banyak jugak boleh dapat dari 1 adunan tu.. aku buat tadi dapat lah dalam 100++ biji.. cukup lah tu kan.. buat banyak-banyak sangat nanti tak habis pulak... huhu

so., korang jangan lupe try buat biskut nie taw.. mudah dan sedap.. takde lah guna kos banyak sangat.. good luck  :))





p/s : esok kedai biskut tutup yeee.. tokey nak cutiiiiiiiiii... hahaha





 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...