I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, August 1, 2011

TAZKIRAH


salam..

alhamdulillah.. hari nie 1 Ogos ataupun bersamaan dengan 1 Ramadhan, semua umat Islam dah mula berpuasa kan.. malam semalam dah mula solat terawih.. pagi tadi sahur yang pertama mesti bersemangat kan.. huhu

hari nie dekat office ramai yang tak datang.. jadi macam sunyi sikit lah kan.. call untuk verbal pun tak banyak.. waktu pun macam cepat je taw berjalan.. tengok-tengok lagi 1 jam dah boleh balik.. bulan puasa balik 1 jam awal.. yeay..!! :D

pagi tadi boss datang office awal.. so, meeting pun start awal jugak lah.. huhu tapi tadi tak lama pun meeting.. bincang-bincang sikit lepas tu dah habis.. sebab pukul 11 tadi ada tazkirah.. boss memang ade jemput ustaz untuk bagi tazkirah dekat semua staff.. plan asal nye dalam 2 minggu sekali ade tazkirah dekat office nie.. tapi dah lama ustaz tu tak datang office bagi tazkirah.. last dia datang aku rasa bulan 4 kot.. lama kan.. huhu

tapi hari nie tazkirah yang bagi best jugak lah dengar.. of course lah berkenaan dengan puasa kan.. sambil bagi tazkirah die selit kan lawak sekali.. tu yang best kot.. takde lah bosan kan.. nasib baik tadi aku tak tergelak kuat-kuat.. hehe  :p

tentang isi kandungan tazkirah tu nanti aku update dekt next entry yee.. banyak jugak ilmu dari ustaz tu yang aku nak kongsi dengan korang nie.. sabar yee... huhu

okay lah..
jumpe lagi di next entry.. :)




p/s : kejap rasa sedih, kejap tak rasa ape-ape..




 

 
glitter-graphics.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...