I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, October 13, 2011

HANYA KEPADA-MU. . .


salam..

urmmm.. malam nie macam-macam perasaan yang ada dalam diri aku nie.. rasa gembira, takut, risau dan macam-macam lagi lah... kita semua tahu kan yang setiap umatNya akan diuji.. memang sekarang pun aku dah terasa diuji.. bukan sekarang je.. sebelum-sebelum nie pun sama.. kenapa lah kan time diperlukan semua tu hilang pulak.. memang dugaan betul lah.. aku pun dah buntu nie macam mana nak selesaikan masalah nie walaupun aku tahu setiap masalah tu akan ada jalan penyelesaian nya.. cuma cepat atau lambat je.. tapi aku rasa untuk masalah aku nie macam dah terlambat je nak dapat tahu jalan nye.. 



Ya Allah,
Kau permudahkan lah segala urusan hambaMu ini, tempatkan lah aku didalam perlindunganMu selalu, sesungguhnya Engkau lah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, pada Engkau lah tempat untuk aku meminta pertolongan.. Amiinn... 









p/s : mudah-mudah ada lah rezeki aku di situ.. :(




 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...