I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, December 12, 2011

ber-OMBAK RINDU


salam korang..


sebelum cerita nie jadi makin basi baik lah aku post kan cepat-cepat kan.. hehehe.. okay lah.. nie cerita Rabu lepas.. dah plan dengan Mimi dengan Mirin nak keluar.. tujuan utama memang nak tengok wayang pun.. cerita apa lagi kan kalau bukan filem yang tengah meletoooooop sekarang nie.. kalau tak meletop takkan lah kutipan nak sampai 7 jutaaa..!! hahaha.. lagi satu filam nie kan adaptasi daripada novel.. plus, novel die pun adalah antara favourite novel aku.. so, wajib lah kena tengok kan.. tapi sekarang nie tengah pikir mana lah aku letak novel tu.. dari hari tu aku cari tak jumpa-jumpa lagi.. :(



tak dapat jumpe real-real punye tangkap dengan poster pun jadi lah jugak tu kan.. 
Ombak Rindu lah kan.. apa lagi.. memang saja pilih hari Rabu sebab muraaaaah.. hehehe.. sanggup tu keluar awal pagi semata-mata nak kejar tiket.. takut habis.. masa kitorang beratur tu takdelah ramai sangat.. tapi bila dah nak sampai dekat kaunter, toleh belakang tengok fuhhhhhhh dah ramai lah orang beratur dekat belakang.. ramai Melayu dan remaja.. tapi paling ramai nampak macam budak-budak sekolah je.. yelah.. tengah cuti lah kata kan.. confirm-confirm lah nak tengok Ombak Rindu kan.. huhu



at last, dapat jugak lah beli tiket.. masuk-masuk hall memang full lah kan.. overall filem nie memang best sangat... bagi aku lah.. kalau tak takde lah sampai habis tisu yang aku bawak tu.. memang saje prepare awal-awal sebab ramai yang cakap sedih... hehehe.. tapi biasa lah kan, satu hall dengan budak-budak.. part yang tak lawak pun dieorang boleh ketawa.. memang spoil kan feel sikit lah masa tu.. tapi takpe... asal kan aku boleh rasa feel tu.. kalau rating tu aku bagi 4.5 out of 5 lah ek..   :DD





lepas tu dah masing-masing kebulur sebab cerita tu habis pukul 2 petang.. dah lah sebelum masuk wayang tu tak makan apa-apa.. lepas tu pening lah pulak tak tahu nak makan kat mana.. last-last aku suggest makan kat Johnny's.. dieorang cakap tak pernah try lagi makan dekat situ.. so, aku ajak lah makan kat situ sebab aku pun dah banyak kali makan dekat Johnny's nie sebab kalau keluar dengan en.buah hati then tak tawu nak makan dekat mana memang restoran nie lah yang jadi pilihan.. so, aku jugak suggest kan lah dieorang makan apa.. respon dieorang cakap memang sedap.. siap dah plan lagi nak buat reunion dengan member-member dekat sini nanti.. hehehe



setakat nie kalau aku nak keluar dengan kawan-kawan memang muka kami bertiga nie je lah.. sebab yang lain semua jauh-jauh dan ada komitmen masing-masing.. kena tunggu semua free baru boleh plan nak keluar ramai-ramai.. huhu






p/s : suka Hariz dengan Izzah  :)



 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...