I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, December 16, 2011

INSPIRASI


salam korang..

rasa memang dah tak boleh nak postpone buat entry pasal nie lagi.. kalau tak nanti mesti x terusik punya lah cerita pasal nie.. jadi, meh lah aku cerita sekarang yee.. huhu

Isnin lepas keluar lah sekejap nak jalan-jalan konon.. hehe.. lama dah kot tak keluar dengan cik abang tu.. selalu time aku free die pulak yang busy.. so, hari-hari biasa macam nie lah masing-masing tak busy sangat kan boleh lah curi masa sikit.. :p

destinasi yang dituju adalah IKEA.. memang berniat nak pergi sana pun.. tujuan nya selain nak cuci-cuci mata tengok barang-barang die tu mestilah nak pergi menjamu selera makanan yang paling famous dekat IKEA tu kan.. rasa nya tak payah lah nak sebut makan apa sebab mesti semua orang dah tawu pun kan.. heheh





harus lah berposing sikit kan bila dah tengok perabot yang cantik-cantik dekat situ.. boleh lah cari inspirasi sikit-sikit untuk decorate 'rumah' sendiri nanti.. hamboooi... hehehe.. sempat lah jugak aku rembat 1 non-stick frying pan yang muraaaaaaah dekat IKEA nie..  





yess..!! inilah tujuan utama datang ke IKEA nie.. hehehe.. lama okay dah tak makan meatball nie.. tak perlu lah kot tunjuk gamabr pinggan lepas habis makan.. kantoi lah nanti pinggan masing-masing LICIN.. siapa yang belum pernah makan meatball nie memang aku suggest kan korang try sendiri okay.. nampak tak yang dalam pinggan comel warna hijau tu.. yang tu pun aku suggest kan kat korang jugak yee.. DAIM cake yang sangat lah sedap nye.. rasa macam nak makan sorang-sorang je takmo share dengan siapa-siapa.. hehehe.. aku tengah cari resipi DAIM cake nie tapi tak jumpe lagi lah.. memang nak try buat sendiri one fine day.. :DD  




gambar sekadar hiasan.. hahaha  :DD





p/s : suka tengok troli yang kecik untuk budak-budak dekat IKEA.. :D



 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...