I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Wednesday, November 17, 2010

... AIDILADHA ...


assalamualaikum...

macam mana dengan hari raya hari nie..? bagi korang best ke tak..? huhu
aku rasa masa bangun tido tu macam takde pape je... betul..
lepas dah siap2 sumer tu tengok orang ramai balik dari surau baru lah ade feel raya sikit..

yang tak best nye kan hari nie seekor lembu pon aku x nampak taw... betul...
walaupun kat taman aku nie ada 2 kumpulan korban kot tapi tak nampak pon lembu2 nye...
tu yang rasa macam mood raya tu tak sampai sangat kot.. haha



jangan lah nak termuntah pulak ek tengok gambar aku yang besar gajah nie... hahaha




tengok nie.. dah penuh dah peti ais aku yang kat bahagian atas nie.. sume tu daging korban taw..
macam mane nak habis kan nie.. kena cari resepi2 yang best nie... hehehe




p/s : berkorban amalan mulia :)


2 comments:

Fahim 'n Alin said... [Reply To Comment]

taw xpe.. pepon kenyang hari ni..hahas

nurul huda said... [Reply To Comment]

hehe.. same jgk ek... btol2.. kenyang giloss... haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...