I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, November 18, 2010

... TERJAH ...


nak citer sikit kisah di hari raya yang best, lawak, tension dan seangkatan dengan nye lah.. huhu
macam nie.. aku plan dengan shu nak raya rumah mimi... dah call die banyak kali tapi x angkat...
so, kitaorang decide nak serbu jelah kan umah mimi tu.. huhu

lepas dah pegi rumah mimi aku plan nak pegi raya rumah tiqah pulak kat pantai dalam..
die cakap ok je kan kalu nak datang rumah die.. aku, fitri, shu dengan mimi gerak lah pegi rumah tiqah..
cube korang bayang kan.. kitaorang gerak dari rumah mimi dalam pukul 2ptg camtu kan...
di sebabkan sesat lah punya pasal kitaorang sampai kt rumah tiqah dalam pkul 4 camtu...
aku yang drive nie pon jadi macam tension lah kan sebab asyik salah jalan.. tapi serius memang susah nak cari rumah tiqah nie.. siap tanya jalan kat pakcik teksi.. lagi best bile kitaorang tanya 2 abang polis..

thanx jugak lah kat abang and kakak tiqah sebab asyik call kitaorang tanya dah kat mane..
kalu tak aku rasa macam nak patah balik je taw... yelah.. banyak tempat yang kitorang tak pernah lalu tetibe hari nie lalu kan.. huhu.. aku bagi korang tengok gambar2 je lah ek.. thanx shu for the pictures... :)



time nie tgh stress sebab asyik lalu jalan yang sama je banyak kali plus jalan die sempit... haha



sampai jgk kt umh tiqah... masing2 dah kebulur kan... sampai2 je makan.. haha..
laksa mak tiqah buat mmg sedap lah... kuah die pekat je... nyum3...



TIQAH, aku, MIMI, SHU
( superb girlfriends )


mimi konon comel lah tuh.. haha



budak poly.. hehe



lepas nie turn ko plak ek tiqah serbu rumah kitaorang kt bt.caves nie... huhu



my GPS... thanx sayang.. love u 




p/s : en.fitri suruh tido sekarang sebab sok nak g date... haha



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...