I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, November 21, 2010

... CACING ...


salam..

erm... nak tanya nie.. korang sumer dah berapa lama tak makan ubat cacing ek..? aku sendiri pon tak ingat bila kali terakihr aku makan ubat cacing... kalau yang memang tiap2 tahun makan tu syabas aku ucap kan.. kalau yang macam aku nie baik lah korang sumer cepat2 beli and makan ubat cacing nie...

tetibe rasa macam takot pulak bila terbayang-bayang cacing yang banyak dalam badan...
macam terasa je yang cacing tu gerak2.. OMG.. geli weyh...

so., demi kesihatan aku gagah kan jugak untuk beli and makan ubat cacing nie..
baik lah kita mencegah kan sebelum jadi lebih teruk...




nie lah die ubat cacing yang aku beli.. dah selamat pon di makan.. MEMBUNUH KESEMUA CACING BIASA DENGAN SATU DOS kata nye... hoho
so., kita nanti kan lah kesan nya macam mana... takot lah... huuu...



p/s : di saran kan makan 3 bulan sekali utk elak di jangkiti..



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...