I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, November 28, 2010

... RINDUUU ...

salam...

entry nie ade unsur luahan perasaan sikit ek... kalau yang tak berape suke tu cepat2 lah tekan butang X yang kat atas tu yee anda2 semua... hehe
.
.
.
.

erm.. tetibe rindu pulak kt AWAK... AWAK rindu kat saya tak..? saya tawu mestilah AWAK rindu kat saya kan... baru seminggu tak jumpa tapi saya dah rindu kat AWAK sangat2 sekarang nie...
.
.
apa yang saya rindu..?
.
.
tiap kali kita keluar kalau naek motor AWAK mesti akan pakai kan helmet kat kepala saya nie kan.. walaupun saya tawu pakai sendiri tapi AWAK tetap nak pakai kan jugak helmet tu... siap dengan pasang kan sekali tali die tu... kalu ketat AWAK tolong longgar kan tali die.. kalu longgar AWAK tolong ketat kan... tak pernah kot rasa nye saya pakai helmet tu sendiri..mesti AWAK yang akan pakai kan... masa AWAK pakai kan helmat mesti saya akan pandang je muka AWAK... lepas tu saya kenyit2 mata sikit kat AWAK... gatal kan saya nie... tapi gatal kat AWAK sorang je lah taw.. hohooo
.
.
rindu nye nak AWAK pakai kan helmet kat kepala saya nie... 
.
.



nie motor idaman AWAK kan selain harley davidson.. :)






p/s : rajin nye AWAK siap kan report tuuuu... huhuhu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...