I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, January 21, 2011

SENYUM




salam... haluuuuuu semua... huhu..
saje je nak tayang muke aku yang kene paksa senyum sebab tengah sibuk jawab call untuk buat verbal ade kakak kat belakang sit aku tu nak ambil gambar pulak... hehehe...

gambar verbal yang aku selalu cakap tu lupe pulak nak transfer sekali tadi... takpe lah.. esok kalau ade mase aku letak gambar verbal tu then terang kan sikit camne nak buat verbal tu yee... senang jeeee... huhuhu

ohh... keluarga Maksu aku dari Teluk Intan datang rumah aku tadi.. dieorang tidur kat sini sebab esok Makngah aku buat kenduri cukur jambul dengan majlis pertunangan kakak sepupu aku... 




p/s : esok cuti pon tapi mata nie tetap mengantuk awal.. adooiii..





 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...