I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Wednesday, January 19, 2011

VERBAL


salam semua... huhu...
esok cuti kan semua orang KL, Selangor, Perak, Johor (dan negeri2 yang lain aku lupe) haha...
so., boleh lah kalau nak tidur lambat sikit malam kan... (cehhh.. nak tidur lambat konon.. padahal mata aku nie dah kuyu2 dah nie..) huhu.. 

hari nie kat ofis memang aku macam busy sikit lah kan.. busy jawab verbal lagi.. hari nie je aku kena jawab dalam 30 verbal macam tu.. banyak tuh bagi aku.. biase nye aku jawab dalam belas2 jugak lah.. tak pernah sampai puluh2 lagi... sebab hari nie kat ofis tuh ramai valuer pergi inspection.. so., yang kena jawab phone tak ramai... budak india tu pon hari nie half day.. nak tak nak aku lah yang kena gantikan dieorang... macam2 kerenah jugak bank officer nie kan.. kalau yang sporting tu boleh lah nak gelak2 sikit dengan dieorang.. tapi ade jugak yang call then cakap macam nak marah.. seraaaaaaam... hahaha... ohh..!! ade 1 verbal tu die mintak value sampai 14.8 juta.. mak aiiii... terketar2 aku nak check.. last2 aku cakap dengan die tak boleh nak bagi value time tu sebab kena discuss dengan senior valuer dulu... nasib baek die faham... 

ermm.. aku rasa kan ramai yang suke check value property dengan aku sebab kadang2 aku nie bagi harga tinggi jugak kat dieorang.. so., dieorang untung sikit lah kan macam tuh... tengok2.. baik kan aku... hahaha... tapi aku bagi value tu ikut evidence taw.. bukan nye suka2 je nak bagi... huhu



kat Menara Tun Razak nie memang setiap toilet die ade 1 cermin besar taw kat tepi pintu... boleh lah tengok2 dari atas sampai bawah puas2.. (sebab tu aku suke tangkap gambar kat toilet nie).. hahaha... 


hari nie aku pergi lunch dekat Sogo.. ingat nak makan kat 1909 tapi full pulak... kopitiam die tu pon full jugak.. so., aku naik je lah tingkat 6 tu pergi makan dekat food court.. aku order Chicken Chop Black Pepper.. teringin pulak nak makan western.. huhu.. ohhh...!! Sogo sekarang nie tengah sale lagi taw sempena Chinese New Year nanti.. lagi2 kat Ladies Gallery tu.. memang sale habis lah sampai 80% pun ade taw... huhu.. (bankrap lah aku kalau macam nie)... huuuuu




p/s : trauma dah bila dengar bunyi telefon.. hahaha



 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...