I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Tuesday, January 18, 2011

JAMUAN


salam.. selamat malam semua... huhu
nak cerita pasal aktiviti kat ofis aku semalam.. boss aku kat situ ade buat 1 jamuan untuk celebrate staff2 yang baru kahwin.. sebab kat ofis aku tuh and staff2 kat branch yang lain yang lain pun ade yang baru kahwin jugak.. so., ajak lah semua2 tu datang main branch ataupun ofis tempat aku praktikal tu lah... buat masa lunch.. makanan pun macam kenduri kahwin punye makanan lah kan.. nasi minyak dengan ayam masak merah, kari daging, dalca nenas macam2 lagi lah... huhu.. best lah jugak.. sebab boleh kenal ramai lagi staff2 yang kerja under JB Jurunilai Bersekutu Sdn Bhd nie.. baik2 je dieorang tu semua...

okey.. 
kerja aku kat ofis sekarang nie masih lagi jawab call untuk verbal.. dah mula confident dengan diri sendiri lah kot.. tapi yang tak tahu tu aku tanya jugak lah kat valuer yang lain... rasa macam dah betul2 kerja kat situ pulak.. sebab kadang2 tu ada bank officer yang tahu nama aku.. dieorang call then  cakap "tolong pass kan dekat MISS HUDA".. hehe... best pon ade jugak lah kan... 

good night korang...
sweetdreams.. :))






p/s : esok kena ganti kan kakak valuer tu duty... huhu


 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...