I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Monday, January 17, 2011

PUDING ROTI


semalam tetibe rase macam nak makan dessert..
kakak aku masak nasi ayam hainan untuk luch.. so.,aku pun buat kan lah 1 puding nie yang memang simple plus sedaaaaaaap... lagi2 bile makan dengan kuah kastard die tuh... memang tak boleh nak stop weyh... haha

PUDING ROTI DENGAN KUAH KASTARD

nak resepi korang google je lah ek.. tak sempat nak salin dari mane aku amik semalam..
tapi yang penting korang kena try buat taw puding nie.. huhu


 baru lepas siap bakar... aku tabur kismis dengan chocolate chip banyak2.. hehehe


  
kuah kastard die... nyummyy... 

 

lepas 1 jam dah tinggal banyak nie je... huuuuuu 

 
 
 ade orang tu sampai jilat-jilat.. hahaha




p/s : memasak bagi aku 1 kepuasan.. :)





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...