I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Saturday, January 15, 2011

BABY KU 1 TAHUN SUDAH :)







(12 Januari 2010 - 12 Januari 2011)

wahhhh...
busy sangat sekarang sampai tak sedar yang blog aku nie dah 1 tahun... kalau baby tu macam dah pandai berjalan sikit2 lah kan.. ke baru nak tumbuh gigi..? hehe

kalau termasuk entry nie kire yang ke 218 posts lah yang aku dah buat selama aku ber-blogging nie... huhu... baru sikit je tuh kan kalau nak banding dengan blogger2 yang famous tu...

thanks untuk semua yang sudi singgah kat blog aku yang tak seberapa nie.. ade masa boleh lah datang singgah lagi kan... huhu...


ehhh.. cakap pasal famous teringat pulak hari tu bos kat ofis aku tu bagi try biskut yang isteri die buat..  1 biskut dark chocolate and 1 lagi biskut chocolate chip.. memang sebijik macam biskut kat Famous Amos tu.. die cakap untuk order pon boleh... hehehe



p/s : hujan turun = hati aku sedang menangis... :'((




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...