I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, January 13, 2011

HALF DAY


salam semua.. selamat petang.. huhu..
dekat rumah aku nie baru lepas hujan.. rugi pulak tak tidur tadi.. hahaha..
tak2.. main2 je.. aku memang tak amal kan tidur waktu petang nie.. banyak kesan buruk kan.. huhu..

aku kat rumah sebenar nye nie.. bukan tak pergi kerja taw.. tapi balik awal.. huhu.. aku kerje half day hari nie.. bukan ape kat ofis tadi kepala aku nie berdenyut-denyut sakan.. dah tak tahan sangat tu aku cakap lah kat admin lead tu yang aku nak balik rumah sebab tak sihat.. die pon okey je.. so., aku pon balik lah.. dalam pukul 1 macam tu aku keluar ofis.. tengah jalan2 nak pergi bas stop tu sempat pulak aku singgah dekat jalan tar.. sempat jugak lah beli 1 shawl and 1 inner.. alaa yang sekarang nie orang panggil shawl candy ke ape tuh.. huhu..  (tetibe sihat je kan...hahaha...)

so., boleh lah rehat sikit kat rumah hari nie... tak sabar nak tunggu esok.. last hari bekerja untuk minggu nie... hehehe... 

ehh2.. tadi aku lalu kat depan Sogo.. esok die buat SALE giler2 taw untuk membercard.. sampai 70%- 90% lah... so., sape2 yang ade membercard Sogo tu jangan lupe taw pergi Sogo esok.. and rasa nye sorang yang card tu leyh bawak 2 orang kawan die... hey korang.. aku ade card Sogo taw.. nak ikot aku tak esok...??? hehehe :p




p/s : tak suke dengan orang yang cakap belakang...!!!



 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...