I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Tuesday, January 11, 2011

JADUAL BARU


salam...
selamat malam semua... huhu... mata dah mengantuk nie tapi gagah kan jugak diri untuk update blog... dah start praktikal nie sebelum pukul 12 dah kene masuk tidur.. pukul 6.15pg bangun mandi, solat, siap2 semua then pergi office... kalau tak ikut time tu rasa macam tak kene je taw nanti.. hehe...

hari nie kerja tak banyak pun.. call untuk verbal pun tak banyak.. pelik pulak aku... hehe.. bagus lah tuh kan.. boleh rehat sikit.. kalau tak telinga aku nie memang tak lepas dengan telefon.. ade jer yang call... huhu... korang tawu tak verbal tu ape..? takpe2.. next entry nanti aku terang kan untuk sape2 yang tak tawu tuh.. malas lah nak tulis malam nie.. hehe...

ohh yee... kat office aku petang tadi ade ceramah agama.. pukul 2.30ptg sampai pukul 4.00ptg.. bos aku tuh memang akan panggil ustaz sekali sekala untuk bagi ceramah kat staff2 die.. so., takde lah asyik kerjaaaaaaaa je kan.. kene jugak lah bagi santapan untuk rohani kite nie..

lepas tu aku dengan Satthis (student praktikal kat situ jugak) kene buat keje management.. kiteorang kene call partimers yang buat kajian untuk Kementerian Perumahan.. sekarang dah takde malu2 sangat dalam telefon dengan orang yang tak kenal.. sebab bile kerje nie hari2 akan dapat call dari clients yang memang aku tak kenal.. so.,dah biase lah kan... kalau dapat client yang sporting boleh jugak lah gelak2 kan.. kalau tak tu kene macam formal sikit lah... huhu





okey lah... mata dah makin rapat nie... dah kene siap2 untuk landing atas katil nie kan.. hehehe... esok dah rabu kan.. lepas tu khamis then jumaat... bile dah kerje nie cuti hujung minggu tu rasa macam berharga sangat2.. tu je lah kan nak rehat2 sambil luang masa dengan orang2 yang tersayang.. huhu



p/s : tak sabar nak cuti lame time raya cina nanti.. aku nak apply cuti hari rabu lah.. isnin je kerje.. hehe :p



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...