I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, January 9, 2011

MENGIDAM


salam...
ape khabar korang semua...? sihat2 je kan... takmo ade yang sakit2 ek... jage diri baik2 taw... macam mana hujung minggu korang..? ape je yang korang buat..? huhu...



hujung minggu aku pergi kenduri kahwin jiran2 je... aku nie takde lah rajin sangat nak pergi kenduri kahwin jiran2 nie... kalu dekat2 tu aku pergi lah... mak aku cakap kalu tak pergi nanti jiran2 tak datang time kenduri aku nanti.. hehe  :p


tengah hari makan nasi minyak... bile dah malam mula rasa mengidam nak makan something nie... pikir2 balik nak beli jauh.. lagipun dah malam.. so., tengah hari esok nye boleh lah pergi beli... tapi disebabkan dah tak sabar sangat plus dah ngidam yang amat so ajak jugak lah buah hati teman kan pergi beli... 

aku mengidam ape..??
.
.
.

BIG APPLE...!!
.
.
.
.


wahh... hilang jugak mengidam aku.. yeay...!! nasib baik Alien ade lagi... sampai 2 aku beli.. sedap-sedap... hehe.. suke Cheese and Nestum jugak... yummy....!! huhuhu

thanks sayang temankan saya... kalau tak tidur meleleh je air liur... hahahaha...




p/s : nak buat sendiri lah nanti.. heheheh


 

 

2 comments:

-iEkA DaRLink- said... [Reply To Comment]

wah rindu nak makan big apple!

nurul huda said... [Reply To Comment]

rindu..? ape lagi... cepat lah pergi beli... boleh mintak sikit... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...