I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Saturday, February 12, 2011

FEBRUARI


salam semua...
wahhh.. rasa macam lama je kan tak update blog nie... huhu... banyak benda sebenarnya nak cerita tapi maybe sebab takde masa sangat kot nak taip-taip keyboard nie... iye lah kan.. Isnin sampai Jumaat memang takde masa lah kan.. so., hujung minggu camni lah baru ade masa sikit nak update blog... sorry ek korang... :(

erm.. maybe dalam bulan nie atau minggu depan aku dapat lah kes.. excited weyh.. tapi nervous lagi banyak kot... hope dapat buat lah sebaik yang boleh.. banyak jugak yang aku dah belajar dari abang2 dengan kakak2 kat office tu... harap lepas nie boleh belajar banyak lagi lahdaripada dieorang... :)

ohh yeee... kat office aku tu ade sorang lagi budak praktikal baru masuk taw.. die masuk awal bulan Februari hari tu... dari Kolej Shahputra.. so., die praktikal kat situ sampai bulan Julai.. lama jugak lah die praktikal.. 6 bulan.. naseb baek aku 5 bulan je... hahaha... 

ops..!!! 
lupe pulak nak bagitahu name die kan.. name die Aisyah.. and kalau korang nak tawu die pon BLOGGER jugak taw... sebab hari tu aku ade nampak die update blog die.. tapi die tak tawu pon yang aku blogger jugak... hehe  :p

die nie sorang yang happening jugak lah.. senang mesra dengan orang.e. ade lah jugak kawan kan nak borak2 ke... nak gosip2 ke... hehehe...



p/s : tiap kali tengok ending cerita Dil To Pagal Hai mesti nangis... huhu..


 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...