I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, February 13, 2011

HADIAH

salam semua...
dah hari ahad dah kan.. kejap je rase cuti nie... tak cukup rehat lagi nie.. hahah..

masa buat entry ini ingat pulak yang masa sekolah dulu aku pon ade jugak jadi secret admire untuk someone nie.. tapi dah tak jadi secret dah kot sebab die pon dah tawu.. hehe...

hari tu terjumpa lah barang2 yang aku pernah dapat masa kat sekolah teknik dulu.. hahaha.. kelakar je bile ingat2 balik masa tu.. budak mentah lagi kan.. seronok je lah rasa masa tu.. 


aku suke keychain yang bentuk kaki tu.. ade sentimental value weyh... rasa macam tak percaya je yang 'dia' nak bagi kat aku keychain tu... hehehe... gelang warna biru tu pon aku suke jugak.. siap ade nama aku lagi tu... rasa sayang sangat nak pakai... takut putus.. hehe... yang elmo tu senior dorm aku bagi masa jamuan akhir tahun dorm.. alaa.. yang aku cakap jadi secret admire aku kat dalam entry nie jugak.. huhu

tapi semua barang2 nie aku simpan just sebagai kenangan je taw... takde niat pape pun selain tu... sebab aku memang jenis yang sayang kalau nak buang barang2 nie... biar lah barang tu dah tak pakai lagi.. aku akan simpan je.. huhu




p/s : harga sesuatu benda tu tak penting.. keikhlasan yang diperlukan.. :)



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...