I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Sunday, February 6, 2011

SECRET ADMIRE


salam semua...
selamat hari ahad.. waaaa... esok dah start kerje balik... dah best2 cuti 9 hari macam budak sekolah... malaaaaaaaass nyeeeee.... huuuu..

hari tu godek2 lah khazanah2 yang ade dalam bilik aku.. huhu.. maksud nye kenangan2 aku masa zaman sekolah dulu.. dari sekolah rendah sampai lah sekolah menengah... lepas tu mula lah macam rindu dekat semua kawan2 aku.. huuu.. :(

nak pendek kan cerita masa aku form4 dulu kat sekolah teknik tu kitaorang 1 dorm ade lah main 1 game nie taw.. name game tu (S.A) ataupun secret admire.. setiap sorang kene cabut 1 name untuk di jadikan sebagai S.A masing2... maksud nye junior akan cabut nama senior then senior cabut nama junior.. huhu.. nama yang di cabut tu akan jadi S.A kite sampai lah hujung tahun... 

so., nak buat ape pun dengan S.A tu suke hati lah.. nak bagi surat ke, bagi hadiah ke, tak kisah.. huhu.. macam aku dulu selalu main balas2 surat je.. kalau pergi outing tu beli lah kan pape untuk S.A aku tu.. hehehe.. tapi kene pandai2 lah korang lah kan macam mana nak bagi surat or pape tu kat S.A korang.. jangan sampai kantoi.. kalau tak dah tak suprise.. huhu..



nie lah antara surat2 yang aku dapat dari senior S.A aku tu... senior aku tu gune nama samaran Gothic... aku pulak masa jadi S.A senior aku yang lain guna nama Sakura lah kan.. ape lagi.. hehehe... memang susah tau nak agak sape die sebab tulisan pon die gune tulisan lain kan.. tak dapat lah nak detect.. 

then bile dah hujung tahun tu dah sampai lah masa untuk bongkar kan sape S.A masing2.. masa buat jamuan akhir tahun untuk dorm tu lah kiteorang bagitau.. best sangat2 masa jamuan tu.. untuk tema jamuan tu kiteorang guna tema RETRO... aku siap beli skirt lagi taw dengan baju yang agak2 kene dengan tema... sangguuuuuuup... hahaha.. hal2 hadiah dengan makanan senior yang settle kan.. ade video kiteorang masa jamuan tu tapi kat senior aku lah.. tak dapat lagi... huhuh

memang memori masa jamuan tu paling indah lah kot masa aku sekolah kat teknik.. untung sangat dapat senior2 dengan kawan2 yang baik.. kiteorang 1 dorm dalam 20 orang.. memang tak boleh nak pisah dah... lagi2 time nak buka puasa.. memang petang lepas prep tu dah pergi serbu dewan makan nak book tempat.. penuh lah 1 row tu dengan ahli2 dorm ANGSANA.. huhu... rinduuuuuuuuu masa tu... :(





p/s : nak jumpe diaorang semua balik......



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...