I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Tuesday, June 14, 2011

DUTY


salam...

wahhhh... hari nie aku cipta rekod pulak sebab update blog pagi-pagi... selalu dah tengah-tengah malam baru nak bercerita.. hehehe.. bukan ape.. aku dekat rumah sekarang nie.. bukan tak kerja tapi hari nie aku ade kerja luar.. kena pergi inspection, so tak masuk office lah hari nie... nak inspect dekat Kepong kejap lagi.. ade lah beberapa buah rumah.. hope inspect rumah hari nie mudah macam selalu.. huhu


and, lagi 1 dekat office aku sekarang duty time table.. maksud nye setiap valuer sekarang ade hari masing-masing untuk dieorang jawab verbal.. nasib baik hari duty aku kena dekat hari isnin.. so, tak banyak sangat lah verbal nak kena jawab.. sebab setiap hari ISNIN akan ade meeting dengan semua staff.. biasa dari pukul 9am sampai pukul 11 am.. so., akan busy jawab verbal lepas lunch hour.. kalau hari Selasa - Jumaat, dari pagi sampai petang akan jawab verbal.. tapi tak lah bile bukan hari duty kita, kita tak payah jawab verbal.. kena jawab jugak lah untuk back-up orang yang duty hari tu.. dieorang tak kan menang tangan nak jawab puluhan-puluhan call tu sorang-sorang..huhu... ohh yeee... aku duty hari Isnin dengan abang Ady.. die senior valuer dekat situ merangkap jugak registered valuer.. tapi die muda lagi so, kitaorang boleh lah ngam jugak lah.. die pun kadang-kadang 'gila-gila' jugak... opss..!! sorry abang Ady... hahaha 





p/s : ok bai.. nak pergi tengok fail-fail nak inspect kejap lagi... :)




 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...