I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Thursday, June 16, 2011

KE-GHO-JE


salam...

sekarang nie dah makin sibuk dah.. tak menang tangan nak siap kan semua kes-kes tu..
ingat nanti nak cakap dekat Kak Bariah yang stop kan dulu kes untuk aku.. bagi aku settle dulu kes yang ade dalam tangan sekarang nie.. takde lah terkejar-kejar nanti.. kes yang lama belum siap dah dapat yang baru pulak........ -_- 

hari nie pergi inspection lagi.. dekat Bukit Antarabangsa dengan Segambut...
pagi tadi memang semangat gila lah.. tak pernah-pernah sampai awal nak jumpe klien tapi tadi 20 minit awal aku dah sampai... lagi 1 tadi tak sesat pun.. kalau tak sebelum-sebelum nie nak pergi inspection je mesti sesat... huuuu... tiba-tiba rasa macam ada benda yang tinggal...  OMG...!! camera..!!! nasib baik tak keluar dari kereta lagi.. cepat-cepat hidupkan enjin patah balik rumah... cehhhhh... saja lah tu nak bagi aku lambat lagi jumpe klien... ape lagi terus pecut lah aku macam Dominic dalam Fast 5 tu.. amik semangat die.. haha.... :p

nasib baik klien Bukit Antarabangsa tadi sporting... nak pergi subject property tu die suruh naik kereta die je... die bagitahu lah pasal rumah-rumah dekat situ.. siap tunjuk rumah Dato' Siti Nurhaliza lagi tuuuu... hehehe.... cantik-cantik betul rumah dekat situ.. yang paling aku berkenan ada satu rumah tu dekat pagar die bina akuarium ikan sekali.. besar sangat akuarium tu.. kira orang yang lalu lalang depan rumah die boleh nampak lah... sukeeeeeeeeee... :)





p/s : esok nak pergi inspect rumah dekat Kepong pulak... jangan lah SESAT lagi.. haha






 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...