I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Friday, January 13, 2012

2nd ANNIVERSARY..!!


salam..

wahh.. nasib baik kuat lagi daya ingatan kita nie.. kalau tak mesti dah merajuk dah taw 'kawan baik' kita nie kan.. tiap-taip mesti nak tengok dia.. kalau tak tengok sehari rasa macam dah banyak benda yang ketinggalan taw.. walaupun jarang-jarang kita bercerita dengan dia tapi tetap setia dengan kita.. terima kasih 'kawan'... :D

semalam ulang tahun 'kawan' kita tu.. sorry sangat-sangat.. kita terlupa lah..  harap-harap awak tak merajuk dengan kita taw.. kalau awak merajuk denga kita, kita nak kawan dengan siapa lagi.. -__-





SELAMAT ULANG TAHUN KE-2


dah 2 tahun dah umur blog kesayangan kita nie.. kalau ikutkan proses pembesaran mesti dah pandai berjalan dah kan.. hehehe.. macam-macam dah yang kita cerita dekat dalam nie.. untuk tatapan umum umum dan juga yang lebih berharga sebagai kenangan untuk diri sendiri..





semoga blog nie akan kekal lama seperti terpahatnya segala kenangan pahit manis dalam diari kehidupan kita yang takkan terpadam sampai bila-bila.. kita sayang awak sangat-sangat..







p/s : rasa macam baru semalam je kita mula berkawan..  :)




 

 

4 comments:

QA's ~ mamapapa said... [Reply To Comment]

hepi 2nd anniversary !!:)akak follow ur blog..nti follow akak jgk,eh..tq :)

SHU MAT ISA said... [Reply To Comment]

wah....dah 2 tahun dah....arap korang kan kekal sampai 1000 tahun tau.....

nurul huda said... [Reply To Comment]

@QA's ~ mamapapa

ok akak.. tenkiuuuuuu :DD

nurul huda said... [Reply To Comment]

@SHU MAT ISA

blog aku nie lah shu yang 2 tahun.. hehe.. yang lagi 1 tu dah 2 tahun setengah dah.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...