I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Wednesday, January 11, 2012

BETUL KE ORANG MINYAK WUJUD..?


salam..

straight to the point lah kan.. kalau korang baca tajuk tu apa jawapan yang korang akan bagi..? masih wujud lagi ke orang minyak sekarang nie..? aku sendiri pun tak tahu selagi belum jumpa betul-betul depan mata.. tapi kalau boleh memang taknak jumpa lah kan.. huuuuu

bukan apa, sejak kebelakangan nie cerita pasal orang minyak nie dah jadi bahan bualan.. apa yang paling seraaaaaaaaaam nye mengikut cerita orang minyak sekarang nie tengah aktif berdekatan dengan BATU CAVES.. mana lah aku tak cuak kan.. dah lah rumah aku dekat je kot dengan Batu Caves.. encik buah hati cakap orang minyak sekarang nie tengah aktif dekat kawasan rumah die.. dekat Pangsapuri Laksamana tu.. siap dengar lagi macam ada bunyi lompat-lompat kat atas bumbung.. lagi-lagi bila baca blog wartawan TV3 Mazidul Akmal Sidik makin kuat lah perasaan cuak aku tu..

semalam tengah syok-syok tengok ulangan bola Kelantan lwn Lion XII dalam pukul 12.30 mlm tiba-tiba dengar bunyi anjing menyalak.. terus tegak je bulu roma aku nie bila dengar.. ingat macam nak buat-buat tak dengar lah sebab bola nie pun lagi sikit nak habis.. tapi memang tak kuat iman lah kot.. terus tutup tv, lampu semua then lari masuk bilik..  -__-

aku pun tak tahu sama ada betul ke tak adanya orang minyak tu.. tak kisah lah kan wujud ke tak yang penting semua mesti kena jaga diri dengan lebih berhati-hati lepas nie.. yang penting jangan lemah semangat kot.. kena kuatkan iman.. Insyaallah, takde apa-apa yang berlaku..







p/s : Ya Allah, jauhi lah aku dari sebarang kecelakaan.. aminn



 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...