I made this widget at MyFlashFetish.com.

pengikut2 aku..

Saturday, January 7, 2012

SEHELAI SEPINGGANG


salam korang..

selamat pagi.. jangan terkejut yee tengok tuan tanah nie update blog pagi kemain.. jangan ade yang pengsan sudaaaaaaah.. hahahaha..  :p

pagi nie nak cerita pasal hari Khamis lepas, aku pergi JB sebab nak ambil transkrip kat kolej.. dah plan dalam 2 -3 hari jugak lah.. tapi war-war kan kat orang nak pergi sana bila malam Rabu.. terkejut lah sikit kan orang tu dengar sebab tetiba je plan nak pergi sana.. tapi nak buat macam mana kan.. aku taknak lah tangguh-tangguh lagi.. biar cepat sikit settle urusan kat kolej tu.. bukan nye dekat pun kan.. huhu





pukul 7 pagi dah keluar rumah.. semata-mata nak kejar tiket seawal yang boleh.. kalau tak nanti sampai sana lewat pulak.. takot kolej pulak yang dah tutup nanti.. tak ke sia-sia je aku datang nanti.. hehe





alhamdulillah, walaupun kolej nie tak setanding dengan kolej-kolej lain tapi dapat jugak aku habis kan 3 tahun belajar dekat sini.. macam-macam kenangan yang ada kat sini.. aku takkan lupa sampai bila-bila.. jutaan terima kasih untuk pensyarah-pensyarah sama ada yang pernah atau tidak mengajar aku.. jasa anda semua Allah saja yang mampu membalas..  :)




syukur padamu Ya Allah.. :)






p/s : ntah bila lah nak datang sana lagi   :(



 


 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...